Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2015

ΚΗΡΑΛΟΙΦΗ

Νέα αγάπη να δούμε αν θα κρατήσει παντοτινά. Η σκέψη ξεκίνησε με τη θέληση μου να φτιάξω αγνή κρέμα για την κόρη μου , οπότε άρχισα δειλά δειλά να κάνω την έρευνα μου στο διαδύκτιο .
 Κατέληξα λοιπόν ότι η καλύτερη και πιο αγνή κρέμα είναι η κηραλοιφή , και είδα βέβαια ότι συνδιαζοντας τη με αιθέρια έλαια και διάφορα άλλα καταπληκτικά υλικά από τη φύση μπορείς να φτιάξεις όμορφες κρεμούλες για όλη την οικογένεια ...
 Επειδή όμως μου αρέσει να γνωρίζω σιγά σιγά το υλικό μου ξεκίνησα με την πιο απλή μορφή της , ελπίζω ότι αυτά που υπόσχεται θα βγουν αληθινά και θα την εμπλουτίσω σιγά σιγά ...
 Η κηραλοιφή βοηθάει σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και στην απλή της μορφή μερικές από αυτές είναι :
Απλές δερματικές παθήσεις και βλάβες,εκζέματα, μελανιές, εγκαύματα,φούσκες,ξηρότητα , γδαρσίματα,ουλές ,τσιμπήματα κλπ. Και βέβαια στην καθημερινότητα μας για λείο και απαλό δέρμα ..
 Εγώ σήμερα έφτιαξα δύο κρεμούλες στην πιο απλή τους μορφή , μία με αιθέριο έλαιο χαμομηλιού για το ευαίσθητο δερματάκι της κορούλας μας, και μία με χαμομήλι και τριαντάφυλλο για το ξηρό δέρμα για εμάς . Για ευνόητους λόγους την κρέμα της μικρής δεν ήθελα να τη βαρύνω με πολλά έλαια.
  Παραθέτω τη συνταγή της πιο απλής μορφής κηραλοιφής ακόμα και αυτή θα τη λατρέψετε :
Υλικά
100ml ελαιόλαδο
20ml μελισσοκέρι
Εκτέλεση
Αφού αποστειρώσουμε τα βαζάκια, που θα την αποθηκεύσουμε, στους 100 βαθμούς Κελσίου για 10 λεπτά , μετά σε μπεν μαρί λιώνουμε το μελισσοκέρι και προσθέτουμε το λάδι , όταν ομογενοποιηθεί το βγάζουμε και το βάζουμε στο βαζάκι ανακατεύουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα αν θέλουμε κρεμώδη υφή αν θελουμε πιο κέρινο αποτέλεσμα ανακατεύουμε λιγότερο , όταν δε αρχίσει να πήζει προσθέτουμε τα αιθέρια έλαια και ανακατεύουμε προκειμένου να ομογενοποιηθούν ....
Ήδη έχω ξετρελαθεί με τη υφή και βέβαια τις μυρωδιές του χαμομηλιού και του τριαντάφυλλου...
Συμβουλή αντί ελαιολάδου μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και άλλα ήδη λαδιών όταν τα χρησιμοποιήσω θα προσθέσω τις διαφορές.. Αν τώρα αποφασίσετε να τη φτιάξετε με ελαιόλαδο καλό είναι να προσθέσετε το αιθέριο έλαιο της αρεσκείας σας για πιο όμορφη μυρωδιά και με γνώμονα της ιδιότητες διότι η μυρωδιά του ελαιολάδου είναι καταπληκτική στη σαλάτα αλλά όχι στο δέρμα μας ...
Εγώ θα συνεχίσω να δοκιμάζω και θα επανέρχομαι με οτιδήποτε αξίζει ...
Καλό Μαγείρεμα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου