Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014

diary's Stories

                              

                           ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 



    





    Νέα ετικέτα στο blog αυτό μπορεί να είναι κάτι καλό αλλά και κάτι φοβερά κακό, αφού αποφάσισα να γράφω όλα τα συμπεράσματα και τις ιστορίες που μπορεί να μου κατεβαίνουν στο μυαλό , να φτιάξω τους δικούς μου χαρακτήρες και να τους δίνω ζωή μέσα από την καθημερινότητα μου και βέβαια την καθημερινότητα ανθρώπων που συναντώ στη ζωή μου . 
    Αυτό μπορεί να είναι καλό διότι εγώ θα βγάζω τα απωθημένα μου αλλά και κακό διότι είμαι διατεθημένη να αναλύσω όσο δεν πάει , ας πούμε ότι αυτό από μία απλή ανάρτηση θα μπορέσει να μετατραπεί ακόμα και σε οκτάωρο φοιτητικό καφέ !!! 
   Αυτή η ετικέτα δημιουργήθηκε για να μπορεί οποιοσδήποτε να τα λέει και να μπορεί να ακούσει μια οποιαδήποτε άλλη γνώμη επώνυμα αλλά και ανώνυμα , δεν έχετε παρά να μου στείλετε τη δικιά σας ιστορία και εγώ θα τη δημοσιεύσω .
   Όλη αυτή η ιστορία θεωρώ ότι κρύβει και την ανάγκη για ξεμπρόστιασμα που όμως δεν έχεις πάντα τα κότσια ή δεν έχεις φτάσει στο αμήν για να τα χώσεις στα μούτρα του φίλου φίλης γνωστού γνωστής ....
    όπως είπα και παραπάνω οι ιστορίες πάντα θα είναι αληθινές διανθισμένες από μένα αλλά τα πρόσωπα θα είναι της φαντασίας μου , οι δικοί μου 'Ηρωες θα τους γνωρίζουμε μαζί σιγά σιγά  ...   οποιαδήποτε ομοιότητα μπορεί να μην είναι και τυχαία ......

                                                                                           συνεχίζεται........




       
                                                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου