Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ VS ΕΘΙΣΜΟΣ

 ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ  VS  ΕΘΙΣΜΟΣ 


Ο εθισμός είναι μία καταναγκαστική συνήθεια που επηρεάζει τη συμπεριφορά και τον ψυχισμό και είναι δύσκολο να διακοπεί.
Βελονισμός είναι  μία καθαρά ιατρική πράξη, η οποία ενεργείται με την εισαγωγή λεπτότατων βελονών σε προκαθορισμένα σημεία του δέρματος, με στόχο τη θεραπεία διαφόρων παθήσεων.
    Γνώριζα το βελονισμό σαν πράξη, και δεν κρύβω ότι ήμουν πολύ επιφυλακτική , θεωρούσα όπως πολλοί άλλοι ότι δεν έχει πρακτική σημασία και ότι απλά είναι ένας  ακόμα τρόπος να αυθυποβάλλει  κανείς τον εαυτό του .
    Ο δικός μου εθισμός είναι το κάπνισμα … ξεκίνησε πριν 15 χρόνια, από τότε και ενώ είχα προσπαθήσει κατά καιρούς να το διακόψω πάντα κάτι συνέβαινε αρκετά βολικό ώστε να το χρησιμοποιήσω σαν δικαιολογία και να το αρχίσω ξανά .
θεωρούσα ότι δεν μπορώ να διακόψω το κάπνισμα μέχρι που γνώρισα την φίλη και γιατρό Αθηνά Νέλλα, ειδικεύεται στη Φυσιατρική και είναι βελονίστρια , μου μίλησε για το πόσο καλά αποτελέσματα έχει αυτή η μέθοδος στην διακοπή του καπνίσματος, μετά από αρκετή σκέψη και μια κακή στιγμή πάνω στο ποδήλατο αποφάσισα να το δοκιμάσω και η Αθηνά έκανε τα μαγικά της. 
   Το πραγματικό πρόβλημα στη διακοπή του καπνίσματος είναι ο ίδιος μας ο εγκέφαλος αυτός δυσαρεστείται και αυτόν πρέπει να τιθασεύσουμε , εδώ λοιπόν παρεμβαίνει ο βελονισμός ως δεκανίκι του νευρικού συστήματος.
   Αυτό που έκανε σε μένα είναι ότι μου μείωσε την επιθυμία για κάπνισμα, το σύνδρομο στέρησης είναι πολύ λιγότερο, και δεν πέρασα περίοδο που τα νεύρα μου να ήταν τεταμένα , πράγμα που  παλιότερα δεν μπορούσα να το καταφέρω ακόμα και μετά από ένα μήνα διακοπής. Η μυρωδιά του καπνού δε, γίνεται ανυπόφορη και είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που μετά από κάθε έξοδο μου, έχω την ανάγκη να πλύνω αμέσως τα ρούχα μου και να αερίσω τα παλτά μου !!!!
Πραγματικά με έχει βοηθήσει  ο Βελονισμός και θα το συνιστούσα σε όποιον έχει αποφασίσει πραγματικά να διακόψει το κάπνισμα , δεν χρησιμοποιώ τη λέξη κόβω είναι πολύ νωρίς ακόμα , εξάλλου το «διακόπτω» ακούγεται καλύτερο και λιγότερο δεσμευτικό …… !!!!
                        Στη δική μου περίπτωση η πρώτη αγωνιστική κλείνει υπέρ του βελονισμού !!!!!!!!!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου