Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΘΑΡΟΙ ΠΙΑ

ΚΑΘΑΡΟΙ ΠΙΑ 

      Μετά από πολύ καιρό κατάφερα χτες και είδα την παραπάνω παράσταση , πραγματικά μια ιδιαίτερη παράσταση σίγουρα αμφιλεγόμενη και έξω από τα τετριμμένα, μιας επαρχιακής πόλης με ακόμα πιο επαρχιώτικη νοοτροπία με την κακή του όρου έννοια .... 
       Τι με χάλασε : η υπερβολή , το ότι η φίλη μου έφτασε στο όριο λιποθυμίας , περίμενα ότι θα με σοκάρει βάζοντας εμένα, στη θέση αυτών των ανθρώπων και κάνοντας με να σκεφτώ πια είναι η δική μου κρυφή πτυχή .... ποιος είναι ο δικός μου μαύρος συνεπιβάτης ... αντ' αυτού είδα σε ένα βαθμό μια κακόγουστη σπλατεριά ...
        Τι μου άρεσε :  ο τρόπος με τον οποίο αγαπούσε ο Ροντ... είναι ο μόνος αληθινός , ο Ρόμπιν και ο Γκράχαμ με σόκαραν και με συγκίνησαν αληθινά.... η ερωτική σκηνή ήταν υπέροχα δοσμένη χωρίς ίχνος χυδαιότητας .... Τινκερ σε περίμενα περισσότερο σκληρό , αηδιαστικό, γλοιώδη δυστυχώς δεν ήσουν .... μου άρεσε ο χώρος ...κάπως έτσι έχω φανταστεί ένα ψυχιατρείο τέτοιου τύπου .....
        Συμπερασματικά: ήταν μια αξιόλογη παράσταση μάλλον για γερά νεύρα ...... θεωρώ ότι μόνος σκοπός ήταν να προκαλέσει και τα κατάφερε , θα προτιμούσα ο σκοπός να ήταν να αφυπνίσει .... !!!

http://www.facebook.com/events/201016223309453/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου